A workshop témája:

  • Piaci (keresleti) kulcsszó kutatás
  • Konkurencia (kínálati) kulcsszó kutatás
  • Online márkázás szempontjai
  • SEO-s domain választás (kulcsszavas weboldalcím, ami segít a keresőoptimalizálásban)
  • Webergonómia (usability) tervezés szempontjai
  • Oldalkereső (sitesearch) jelentősége
  • Mobil eszközökre optimalizálás
  • Kulcsszó adatbázis felépítése
  • Termék szűrés és -cimkézés
  • SEO-s blog motor választás
  • URL struktúra és Oldaltérkép (sitemap) tervezés
  • Google helyezésvizsgálók/követők használata
  • Webanalitikai software-ek SEO-s használata (Google Analytics, Hittail, Hotjar)
  • SEO-s landoló oldalak logikája
  • Szövegírás keresőoptimalizálási szempontok alapján
  • Organikus látogatók (SEO) és fizetett hírdetésből jövők (AdWords) arányának optimalizálása

Az interaktív, kis létszámú workshop célja, hogy cégvezetőként mindent megtudj, ami a egy sikeres webes projekt felépítéséhez szükséges. Választ kapsz az alábbi kérdésekre:

  • Hogyan válassz kivitelező céget és hogyan koordináld őket
  • Hogyan tervezd meg a projektet és hogyan készíts specifikációt
  • Hogyan vezesd a fejlesztést
  • Hogyan auditáld az elért eredményeket
  • Hogyan fejleszd tovább a már sikeres projektet

 

Jelentkezés:

hello@webtolcser.hu